trött o ledsen

Jag o Banan har barrikarderat oss i vardagsrummet, när jag var på dass däruppe förut hörde jag något flappra omkring i hallen........antagligen en fladdermus. Så det blir till att sitta i det här 4x5m rummet till klockan 6 när Curtan kommer hem från jobbet.

 Jag är utmattad, både fysiskt o emotionellt. Inte för att jag är småbarnsförälder- han sover natten igenom, utan för att det känns som jag står med ena foten över kanten o den andra på ett bananskal. Rök ihop med min man igår, över en skitsak- jag hade fel och jag erkände att jag hade fel, bad om ursäkt. Han ville inte släppa det och gjorde sig löjlig över min hemlängtansdepp. Som han alltid gör. Men enligt honom så är allt mitt fel, vår dåliga ekonomi etc. Sedan så sa han vad han alltid säger när han är agr på mig "åk hem då för fan".....sen ångrar han sig, men jag undrar. Är det det han vill? Borde jag börja kolla upp saker där hemma, för mig o Banan, Va fan ska jag göra? Jag älskar ju honom....säger han det bara för att såra mig när han är arg eller menar han det?

 jaja.

Kommentarer
Postat av: Martina

men daaarrling då....jäkla skit du!Han säger de nog bara i vrede inget han menar tror ja!

men du kan endå kolla upp läget här hemma, när ni alla 3 flyttar hitåt menar ja..

klart du har hemlängtan, familjen din e ju här.. o nu när man går hemma spinner tankarna runt som bara den, hur vill ja ha de, hur blire med dagis, varför har jag inte putsat föntren...ja som en bongotrumma!! de där löser ni allt, ni e ju en familj nu...



with all my love to you

2008-09-26 @ 16:52:00
URL: http://martyshome.blogg.se/
Postat av: Anna K

Men gumman hur e de egentligen? Du får höra av dig så ja vet va som e på gång! Du e värdefull för mig o ja finns här! Massa kramar! LOVE U!!!

2008-09-26 @ 17:37:39
Postat av: Anna K

Men gumman hur e de egentligen? Du får höra av dig så ja vet va som e på gång! Du e värdefull för mig o ja finns här! Massa kramar! LOVE U!!!

2008-09-26 @ 17:39:10
Postat av: Bästekusinen

Vännen....man säger så mycket dumt när man är arg....och man menar inget med det....Det gör ont att vara så långt borta.....när man vill vara nära och ge dig en kram.....Jag tror att det är så att man känner en extra hemlängtan när man har barn.....man vill vara nära sin egen familj....man vill ha tryggheten.....Hoppas att ni kan lösa detta....och han måste ju försöka att förstå din längtan....och dina känslor.....Kramar till dig

2008-09-28 @ 20:26:56
Postat av: sina

Hjärtanes då.. Hmm.

Jag brukar säga att när folk säger att de skaffar barn för att försöka rädda ett förhållande e dom helt ute o cyklar.. Det här med att få barn är verkligen ett stort test på förhållandet milt sagt. 1a året är värst/jobbigast säger dom? jag vet inte?

Och hemlängtan på det, jag har bara 17mil hem o det suger. kan bara föreställa mej hur det känns för dig. Du e stark! Och jag hoppas att du står ut. Ooo jag läste att ni löst d hela nu, vilket är topp gumman!! Hur som, så håller jag på dig o cashan!!! Massa massa kramar!!!!

2008-10-16 @ 19:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0