Sweet banana of mine

Nu har jag precis nattat min lille karl. Så här ser Cash natterutin ut:

 Bada (svampbad de flesta dagar o ett riktigt var tredje)
 På med Jamis
 Äta (för det mesta)
 Gå runt med mamma som sjunger visor (hälften kan hon inte texten på utan ändrar den så den handlar om Banan)
 Lägga sig ned med mamma brevid o gnugga sitt ansikte mot mammas till man somnar

 Han får somna på nedervåningen o så bär mamma o pappa upp honom till sängen när de går o lägger sig. Han somnar någon gång mellan (beroende på hur mycket han sovit på dagen) mellan 19:30-21:00 och sover sedan till 06:00-07:00 då han vaknar o äter o somnar sedan om till 09:00-09:30! Hur bortskämd är jag egentligen! Peppar peppar!

 När jag ligger där brevid honom o han gnir sitt lilla ansikte mot mitt o knorrar sådär på Banans eget vis så blir jag så lycklig i hjärtat, jag är så lyckligt lottad som får vara en del i den här fantastiska lilla människas liv. Varenda dag är ett mirakel o jag tar inget för givet. De dagar han är gnällig o bara vill bli buren runt runt i huset är underbara de också, jag vill hellre gå runt runt till benen går av än inte. Därför gör det mig så ont när man hör om kvinnor som föder på toa o slänger sitt barn i sopen, folk som misshandlar sina barn, försummar dem, känslomässigt negligerar dem, skriker på dem, förgriper sig på dem o inte älskar dem. Jag önskar att sådana människor inte skaffade barn, jag önskar att de som skulle bli underbara föräldrar men inte kan få barn kunde få dem ist. Det är så orättvist!

 Älska era barn därute.



köss

Kommentarer
Postat av: sina

Äter han inget på natten menar du?? Woooot???

Sikken lyxbebbe. ler O söt dessutom.

Och jag är helt övertygad om att du är en helt underbar mamma. Den bästa mamman för lilla söta Cash=)

2008-10-10 @ 23:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0