Ont i snussan

har precis kommit hem från mitt besök hos min OB dr Fouss. Han kollade så att snussan läkt efter förlossningen o att mellangården läkt. Jag sa att jag fortfarande hade ont där o då sa han att jag skulle massera med lotion. Så jag måste massera snussan, känns ju lite weird "det blir 450kr tack!" ska jag säga till snussan efteråt.

Jag hade ju cellförändringar när de tog cellprov i början av graviditeten så idag kikade han med kameran....detta innebär att så de kan se bättre så häller de vinäger i muttan...jojjo så nu luktar jag salladsdressing...mm....han gjorde dessutom en biopsi. SÅ nu har jag fan ont i smulebäret!


För mycket info? Läs någon annans blogg för fan. :P

Kommentarer
Postat av: Martina

utmaning på min blogg

2008-09-23 @ 09:53:47
URL: http://martyshome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0