jahopp!

Har haft en massa problem med at publicera mina bloggar, det är därför bloggen är så dåligt uppdaterad jämt- jag skriver typ 4 inlägg om dagen men jag har tur om ett blir publicerat. Har kontaktat supporten o de jobbar me att!

Jag grejjar med annonserna mkt när jag har tid, men eftersom jag är tekniskt handikappad o långt ifrån en webdesigner så blir det väl sådär.....men men.  Lilla Banan har bajsat grönt i en vecka nu, ssk säger att det är ok, men jag är orolig ändå, vad tror ni andra?

Kommentarer
Postat av: Martina

de gör Vega när jag ätit pestodressingen oxå! Haha de är nog lugna puckar :)

2008-09-24 @ 20:19:40
URL: http://martyshome.blogg.se/
Postat av: Johanna

det gjorde lillkillen här med i två veckor och hela tiden med. Dom sa på Bvc att det kunde vara nåt virus men att det inte var nån fara, det gick över sen. Kompisens bebis hade samma sak i två veckor sen gick det över, säkert ingen fara. Kram

2008-09-25 @ 10:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0