Guano o engelsk blogg

Ok..vaknade imorse av att stadens brandlarm ljöd friskt. Banan vaknade han oxå,han blev rädd o endast tutten fick honom glad igen, inte ens sven ingvars klarade dansen....o då är det fan illa. Sen såg jag att taket i vårt sovrum på vinden med största sannolikhet kommer att falla in.....antagligen pga av alla jävla fladdermöss som bor där. Deras bajs har lagrats där uppe o nu har det väl blivit för tungt. Så vi ska relokera vårt sovrum till andra våningen ist.

 För att tjäna lite mera pix har jag fixat en blogg på engelska nu oxå www.mamicash.blogspot.com kika på det om ni är nyfnikna! Ska bara få HTML koderna att funka så att jag sätta ut annonser. Än så länge har jag tjänat 1cent på detta! Det ni 99 till o jag kan köpa min karl en cheeseburger på donken! Som ni ser finns det en sökmotor här ute nu...utifall ni bara måste googla nåt. köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0