Fetma o amerikanska kvinnor

Ok...så jag bor ju i Amerika o det vet vi ju alla att det är fetmans hemland, och det är tamejfan inte konstigt. Satt imorse o kollade barnprogrammen på vår superkabeltv ala 12 kanaler......iaf då säger programledaren "nu ska vi lära oss att göra ett mellanmål som är både gott o väldigt nyttigt" skitbra tänkte jag o spände ögon o öron, jag menar sånt är ju bra när man har barn. Så tanten på tv börjar räkna upp ingredienserna, till smoothien som var dagens mellanmål:
 Jordgubbar (bra, gott o fyllt med bla c-vitamin)
 kiwi
 och EN HALV JÄVLA DECILITER SOCKER!!!
 just det nyttig....god tror jag säkert, men fan inte nyttig. Men det är så det är här, de tror att det äter nyttigt. Det är bara kolla min man, han satt en dag vid middagen o tittade på köttfärsåsen o sa "jag gillar hur vi äter nyttigt"....va? Detta säger han efter att ha imundigat köttfärsås gjord på vispgrädde, jag klandrar honom inte, hur ska han veta det`? Hans föräldrar vet ju inte. Så vi har näringsskola här nu, detta betyder inte att vi har börjat äta nyttigt...hehe....men jag kan ju lära honom. Speaking of.....jag vill ha en kaka!!!!! Ska nog gå o göra kaffe, för idag är en jonesing dag.

 På tal om Jones, keeping up w the jones, undra när T deklarerar att hon är gravid. Ni förstår T är speciell. Jag o K är båda gifta o har hus. Så T var tvungen att gifta sig o skaffa hus. Nu när jag o K (helt på slump eftersom det var helt oplanerat på båda håll) blev gravida med 2 månaders mellanrum säger T att nästa gång K blir gravid ska hon oxå bli det så att deras barn kan växa upp ihop.....jojjo....weird.

 Amerikanska kvinnor skrämmer mig, jag vet inte hur jag ska bete mig runt dem....de är så hårda. Och ytliga. Man kan inte säga vad som helst, då rynkar de på näsan o vänder ryggen åt. De säger konstiga saker som "like" o "whatever" 16ggr i varje mening, dessutom knycker de mycket på nacken, lite som fåglar. Sen har de allihop skitlånga acrylnaglar med konstiga mönster på. Till exempel så var jag o klippte mig för ett tag sedan, så jag o frisörskan pratade om Greys anatomy som är mitt favvo. O då säger hon "vad heter hon den blonda?" "izzie?" Frågar jag. "Ja" säger hon o tillägger sedan "jag tycker inte alls hon är snygg".....eh? Vad Heigels utseende med programmet att göra? Jag antar att hon kände sig hotad. Men det finns ett par goa tjejer här oxå, 4 eller nåt.... köss

 VARFÖR GÅR DET ALDRIG ATT PUBLICERA HÄR????? iNTERNAL FUCKING SERVER ERROR MY ASS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0