bra dag

Idag var en bra dag. Lilla Martina inspirerade mig att baka smulpaj, en sön musa ho kan va den! Sedan var jag skitasnazzy o gjorde vaniljsås från grunden med RIKTIG vaniljstång, fifaen vad gött, nästan så man kom i brallan, fast bara nästan.

 Martina, jag försökte göra den dära utmaningen men sen kunde jag inte publicera så jag görn imöra.

 Just nu på tv är det remaken av 90201.......det suger fetballe...fast Kelly o Brenda är med, de spelar lärare o så Erin Silver (Kellys o Davids lillasyster) är elev likaså Hannah Zuckerman (Andrea o Jessies dotter). Sjukt att man minns sånt. Men man märker hur toleransen för sex o dyl vuxit.....i de första 5 minuterna av denna nya version fick en av de manliga huvudrollerna en avsugning i en bil, på skolans parkering...på morgonen när alla var där. jojjo.

 Har fått tvätta en tredjedel av alla mina kläder idag.....taket i min garderob (uppe på vinden) hade gått sönder lite så jag hade fladdermusbajs på dem. Taket är lagat nu.....fladdermöss i väggarna...isch. pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0