åter

Ok, nu är jag tebax. Har inte orkat skriva, känner mig väldigt låg o deppig, nej det är inte en postpartum-depp o jag är förbannat trött på att folk frågar det. Så låt bli. Det kallas hemlängtan, stor fet hemlängtan.Så om jag inte svarar på mail o så just nu så vet ni varför. Nog om det.

 Nu måste jag försöka komma på ett braigt sätt att få läsare till bloggen, har nämligen börjat annonsera här ute o kommer ju att tjäna pluring om folk läser min blogg och/eller klickar på annonserna (detta får jag inte uppmana folk till så det ska ju inte göra). Än så länge har jag bara lagt ut en annons men tanken är att det ska bli flera och från flera affiliat. På Bananfronten är allt bra, han har dock börjat få ont i magen oftare, speciellt innan det är dags att sova o på natten. Stackars liten, man får gå runt mycket o inte ens det hjälper. det enda som tycks hjälpa lite är att lägga honom på mage i knäet.Jag älskar honom så mycket att det v
rker Så, tips?

 Dagens ordepersonlighet- Dumjävel Dumjävel: Dumjävel lever och verkar i en liten förort till Pittsburgh, när han var liten arbetade hans fader Hederlig på de än så länge blomstrande stålverken och hans mamma Förtryckt spenderade sina dagar med att hänga tvätt, laga mat o snyta barn. Dumjävel hoppade av småskolan och började arbeta på vapenfabriken, där jobbade han ända fram till emfysem-diagnosen han fick 2002. Nu går hans dagar åt att dricka starkbärs på förmiddagen o hunsas av frugan Oumbärlig. Dumjävel är egentligen ganska ensam och uttråkad, han tycker därför det är speciellt roligt att tala med sina grannar för vilka han berättar samma historia om och om igen. Varje morgon går han till posten, detta är så spännande att han nästan kissar på sig, på posten byter han rövarhistorien med den kraftigt överviktiga Osynlig o smygröker bakom polishuset. Smygrökandet får ironiskt nog hans emfysemhärjade kropp att känna sig levande, och han drömmer sig ofta bort där bakom polishuset... Dumjävel har inget dåligt liv, han är heller inte dum han är bara en stackars jävel som alla andra.

 Ge mig ord så ger jag ordet en personlighet.

Kommentarer
Postat av: Martina

Känn dig uttittad

Kika in på min blogg, du är utvald!

2008-09-24 @ 15:11:44
URL: http://martyshome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0