Prinsar o risgröt

Ok, här kommer veckans uppdatering! Det får nog bli så här i fortsättningen blogg då o då. Vi har haft en ganska braig vecka vi, Banan slutade sova hela natten för sisådär tre veckor sedan eller nåt o då tänkte jag att han kanske behövde lite maffigare mat på kvällen, så....I onsdags blev Cash stor kille o åt sin första tesked gröt! I går smällde han nog i sig ett par tre matskedar. Han älskar gröten den lille karln! Tyvärr dock, så åt hans klantiga morsa paprika igår kväll till middagen så Bananen har varit gasig o haft ont i magen inatt- hur jävla dum får man vara?

 I tisdags var jag på arbinterjuv..vi har insett att jag måste jobba två dagar i veckan när curtan är ledig för att vi ska få det att gå ihop. Jag har sökt på ett vårdhem för gamla o psykiskt sjuka, det ligger i ett gammalt kloster o nu fick jag se vad som händer med dem som har dåligt med pengar när det blir dags för vård...sorgligt nedgånget, det värkte i hjärtat lite grann. Men får jag jobbet så kan jag ju göra allt jag kan för att få det fint för dem. Personalen verkade bra oxå o det bästa är att det ligger 5 minuters gångväg härifrån!

 Förra fredagen under BOIS match på isstadion i Mariestad var det en kille som försökte strypa min lillebror! Vafan....han har väl aldrig gjort någon illa? Den killen var också förståndshandikappad, men väldigt milt. Så tack till Christoffer som ringde polisen o till vakterna som tog bort honom från Daniel. Illa är att mamma var på isstadion men ingen hämtade henne, hon fick reda på det Onsdags, Daniel berättar ju inte för han är alltid rädd att folk ska bli arga på honom.

Idag har min Annas band Körsbärsfettera sin första spelning på SLUGPIT i skövde!! Var inte nervös Anna, det kommer gå asabra för du är bäst! Så vill ni höra go tjejpunk så tycker jag att ni ska ta er dit! Kolla in dem på www.myspace.com/kirsebearsfettera

 Sn vill jag också säga flåt till alla som inte fått nåra mail på ett tag......jag ska skärpa mig, älskar ni mig ändå?

 Sara o Johanna hade ni kul på br;llopet? O fresten så berättade min papi nått så sött om Saras lille Felix tre år i februari.....han hade sagt till sin mormor Ingela att hon hade vackra halsband o sen hade han tittat på henne o sagt " Men du är också vacker mormor".... så gölligt att man kan dö!!!!! Vilken prins!!

Jag saknar er alla bara så att ni vet pling plong!

Kommentarer
Postat av: Bästekusinen

Älskar dig ändå...Kraaaam

2008-10-10 @ 20:04:01
Postat av: sina

La till dej bland mina favoriter i bloggen. Hoppas det var oki?? Lättare o följa din blogg då=)

Nattikramar o pussa prinzen <3

2008-10-10 @ 23:25:05
Postat av: Martina

du är varmt välkommen in på bloggen igen hehe :p

2008-10-12 @ 14:53:34
URL: http://martyshome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0