Nuså

Jaja! Veckans inlägg!

 Den här veckan har det varit fullt ös på må ni tro. I onsdags åkte vi o hälsade på Kasey o lilla Lucas som var hemma från Ohio en sväng, Lucas är så pytte....hehe la honom o Banan brevid varann på golvet...Banan såg ut som en fyråring! Lucas är 6 veckor gammal o är väl nu nästan lika stor som Banan var när han föddes...min kluns!!! Han har fresten uppdaterat sina storlekar igen o har nu mera strl 6-9 månader i pajamas. jojjo.

 I torsdags bar det av till svärföräldrarna på middag, svärmor fick nyss om att vi varit i Butler på onsdagen men inte hälsat på dem...så hon lyckades på Katolskmammaviset att guilta oss till att komma. Haha. Det är en konst i sig tror jag.

 Fredagen åkte vi till Walmart o beställde ny bilstol, Cash har bitt för stor för den andra. Sen köpte vi fredagsmys från Panera Bread som har VÄRLDENS godaste smörgåsar.

 Igår Lärdag var vi bröllop! Grattis till Angie o Steve. Det var ett fint bröllop...eller ja...mottagningen iaf...vi gick ej på ceremonin eftersonm det skulle vara en lång katolsk en o vår Banan är tämligen otålig nuförtiden! Han gråter sällan men ropar o skäller desto mer!

 Idag är Curtan iväg på möte med vår fantasy football league (som vi leder) o tittar på matchen i en bar, jag o Banan tittar hemma samtidigt som vi pular med annat. Vi tog en lång frisk promenad i det klara höga höstvädret o Cash sov som en gniis. Här hemma har vi tvättat,vikt o hängt tvätt, tömt diskmaskinen, organiserat i Cash förvaringsbyrå, där han har sina bestick, pipmuggar, skålar etc, o sen när bebin somnat så kokade mamman äppelmos som han ska få lite av i sin gröt ikväll. Jag föredrar att göra mina pureér själv, de håller inte lika länge men då kan jag veta hur mkt socker som är i + att det inte finns nåra konserveringsmedel i.

 ska försöka skriva oftare....

so far Steelers 17 Bengals 10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0