jojjo

Ok, jag har accepterat fakta- jag är ingen idog bloggare. Så jag lägger ned mitt "tjäna pengar på bloggen projekt". Jag har helt enkelt varken tid eller ork till att uppdatera så ofta som behövs, när lilleman sover har jag ett trevåningshus att städa...eller hade, förra lördagen flyttade vi vårt sovrum från vindsrummet ned till "the master bedroom" (har med uppvärmningskostnader att göra) O de gånger han sover o jag inte måste städa eller tvätta så tittar jag på Rederiet...haha tittade på skärgårdsdoktorn först men det gjordes ju bara 18 avsnitt så nu har jag skaffat mig en serie som räcker läääääänge.

 Så, vad hände med Curtan-grälet? Jo, vi löste alltsammans. Men det är tufft, vi har en jobbig period nu o vi får försöka ta oss igenom den. Igår hade vi en diskussion o Curtan gjorde sig löjlig över mig o jag blev ledsen...mitt i det skickade hans mamma ett sms o undrade om jag var ok, "Nä det är jag inte" skickade jag tillbaka, sen var cirkusen igång. Hon försökte agera fredsmäklare...sa "ni måste prata ut"..vet jag väl? Men det går inte innan Curtan lugnat sig lite för han gapar o ropar o säger fuck 8 ggr i varje mening, o vi har en liten att tänka på. Sen sa tanten "ni måste börja sova ihop" "Cash kan sova för sig själv".....I helvete heller...hur vi sover har inget att göra med våra bråk, det är något vi är överens om. O vad fan vet hon om det? Då kom det fram hon hade frågat Curtan....han fattade inget o svarade bara som det var...O nu är hon doktor Phil. Dessutom anklagade hon mig för att stänga ute Curtan, det jävla dummaste jag har hört. När han kommer från jobbet så är det han o lilleman som hänger o jag som lagar mat o sånt. Hon kan ta sig i brasan.

 Angelica 1 Team Schwoebel 0

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Var gärna med och tävla i min nya enkla bloggtävling!

Du har inget att förlora :D

Här hittar du tävlingen:

http://jucismacker.blogg.se/2008/september/vinn-kuvertvaska.html#comment



Ha en fortsatt fin dag!



MVH Jozzan på http://jucismacker.blogg.se

2008-10-03 @ 18:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0