Äppelmos o syndafloden

Inlägg två dagar i rad! nä nu blommar löken

. Jag ville mest rapportera att Cash vart så glad i öppelmos gröten att han försökte dra min hand fortare med skeden mot munnen haha o så babblade han o sparkade med benen :)

 Vi var ute o gick idag också...när vi kom tebax o skulle gå över Flemming (vilket man måste för att komma in på vår gata om man kommer det håll jag gjorde, vi bor längst in på en återvändsgata..) såg jag att en brandpost smällt o det var syndafloden nedför hela backen...jaha. Det var bara till att knalla.....jag vart dyngsur o mina skor vart blöta helt igenom. Nu sover lilleman o jag ska nog fanimej leta upp nån braig film eller serie på HULU att se! köss!

Snart kommer Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0